Rabu, Ogos 24, 2011

Aku Rinduuu....

Tahun-tahun di UTM, di sinilah aku bertadarus sepanjang Ramadhan. Tapi tahun ini, hanya mengaji sendirian. Sedihnya...

Ini ole-ole tadarus tahun lepas 2010. Kenangan abadi tetap di hati.

Ust. Zawawi. Hmm...sekarang dah 'datuk' dah. Tahniah!

Aku rindu pada majlis-majlis ilmu yang begitu banyak dihidangkan. Alhamdulillah...Allah beri kesempatan untuk aku jadi tetamu 'taman syurga'. Namun, lewat ini, hanya dapat didengar di corong radio saja. huhu....

Iftar UTM. Arghh....rindunya.

Alhamdulillah...walaupun bukan dengan kawan-kawan. Aku masih lagi mengamalkan tradisi makan dalam dulang dengan keluarga dan orang kampung. Nikmatnya!

Inilah orang Kg. Baru Kuala Lumpur yang bertandang ke UTM tahun lepas. Padaku, bubur lambuk mereka biasa jer...bubur lambuk Taman Sri Pulai Perdana (bekas rumah sewa) adalah terbaik yang pernah aku jumpa.

Yang pentingnya.....
Aku rindu pada semua itu....

2 ulasan:

Nina Aman berkata...

sedapnya nasi ambeng dlm dulang tu (=

BuRuuj berkata...

ha'ah..mmg sodap!