Ahad, April 19, 2009

Hujung Minggu

Terasa seronok sangat sebab apa yang dirancang dapat dilunaskan. Alhamdulillah...
Ini minggu ke-2 aku pakai kete kakak. Dia berkursus selama 2 minggu, makanya aku ambil kesempatan untuk melaram dengan kete dia. Seronoknya! tapi hari ni dah nak kene pulangkanlah balik kat tuan dia. huhu...

Selepas berjogging di taman depan rumah, aku mengemas rumah seperti selalu-selalu. Buat sarapan dan makan sepuasnya. haha.... Lepas tue, kami serumah bersiap-siap untuk berjalan-jalan. Plan yang dirancang Jumaat lepas untuk melancong ke Jusco Bukit Indah akhirnya tercapai jua. 1st time aku ke sana tapi tidak untuk housemate ku. Aku tidak akan ke shopping complex kalau takde tujuan. Makanya, aku telah spend budget untuk beli hadiah dan keperluan sendiri. Tapi, terkadang tue, kalau dah namanyer perempuan, kalau ade sale je, mulalah rambang mata. hehe...lantas sepasang kasut bertutup cuma berharga RM14.95 telah berjaya dibeli. Cantik! Jalan dan jalan dan jalan, rupa-rupanya dah 7 jam kami bersiar-siar di sana. Penat tak hengat! Rasanya dah lebih 10 000 langkah. Makanya, tercapai juga kempen 10 000 langkah! haha.... Bila tengok kedai "Big Apple", teringat Princess Liyana. Inilah gambar donut yang menarik tue. Princess Yana, amacam? terliur tak? hehe....


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko pakai kete kakak, ko tolong tuang minyak takkk.. ekeke

BuRuuj berkata...

yginsaf,
of kos la tuang minyak gune duit sendrik. huhu... kete je die punyer;P

Yana Ismail berkata...

ha ha..akakk..the alien tu sgt coklat kan..?huhu kelmarin br first time mkn big apple..b4 this, minat Jco je..hehe tp honestly, yana suka jco lagi..akak g cs mesti bli tau;)huhu beshh

BuRuuj berkata...

princess,
insyaallah...tengoklah nnt bila ada kelapangan. hehe...