Ahad, Oktober 11, 2009

Kondangan

Beep Beep (satu mesej diterima)
"Kursus internal audit (10 & 11 Okt) ditunda ke minggu hadapan (17 & 18 Okt)"

Hah? Alamak, macamana ni? Minggu depan ada marhaban rumah mak! Nak buat apa minggu ni? Dah plan elok-elok nak pi kursus, cancelled last minute pulak, hish....

Sebelum balik, aku sempat menjenguk emel. Hah? Satu lagi kejutan saat akhir. Esok pulak tu. Kawan sekolah Mrsmkt nak kahwin. Sudah 8 tahun tidak bersua! Aku nak pergi!!! Aku ambil semua nombor telefon yang aku rasakan berhampiran denganku di JB ni. Contact punya contact, semua ada urusan masing-masing. Akhirnya, kerana ketekadan aku, aku pergi seorangan.

Alhamdulillah...sampai pun di Ayer Molek, Melaka. Yang ni, dari kiri Zaim dan Fezan.


yang ni Mai;)

Pengantin; Atif.

Atif dan Farha (junior Mrsmkt. Ish..ish...jodoh)

Itulah, aku merancang Allah merancang. Perancangan Tuhan juga yang terbaik. Rindu terrrrr amat pada mereka. Aku speechless berjumpa dengan mereka!

Tiada ulasan: