Selasa, Mei 05, 2009

OIAM 3 di hospital

“adik, bapak sakit. Balik ya?” Aku terima sms dari kakak. Pada ketika itu, aku yang berada di Jusco untuk membeli makanan yang akan dibawa berkelah esok terhenti. Lantas segera ke kedai La Boheme untuk membeli roti. Cik biru yang masih baru menurut saja rentak kakiku. Aku mengaplikasikan segala keupayaan cik biru. Sebelum maghrib sudah tiba di kampung. Selepas maghrib, aku dengan mak, kakak dan abang ipar menghantar bapak ke hospital. Unit kecemasan merawatnya dengan baik sekali. Al maklumlah yang bersama-sama bapak adalah anak dara. hehe...boleh tahan hensem gak doktor tue. hehe....sempat gak!

Ya, malam itu OIAM 3 grand final! Aku yang mengikuti perkembangan rancangan realiti itu sejak awal lagi agak terkilan juga tak dapat menyaksikannya. Tapi housemateku yang tahu rancangan tv kegemaranku itu bertali arus menghantar sms perkembangan terkini. Dulu, seingat aku sewaktu menghantar bapak ke unit kecemasan itu suatu masa dulu, ada tv di ruangan menunggu. Mungkin atas alasan tersendiri, tv itu sudah tiada di situ.

Alhamdulillah...bapak tak kene tahan dekat wad. Dia dibenarkan pulang setelah 3jam menerima rawatan. Cuma ada rawatan susulan selepas seminggu nanti. Yea!!!!!!!!!!! Dapat tengok OIAM!

p/s: Kepada insan perokok. Aku sayang kamu! Berhentilah merokok. TokR, please~~

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TokR? oh. baru faham.

Tok Rimau berkata...

:-P sensasi ni. Kena panggil crew Terjah.

BuRuuj berkata...

azwan,
bagus! hahaha...

tok rimau,
opss....;P