Rabu, Mei 27, 2009

Dah mula dah...

Istiadat Pentauliahan DiRaja PALAPES IPTA sudah semakin hampir. Aku sangat berdebar-debar kerana:-

1. Tuan Rumah kali ini adalah Universiti Teknologi Malaysia, Skudai.

2. Oleh kerana tuan rumah, kerja banyak! Bersempena dengan itu, aku telah menjawat 4 jawatan penting antaranya, Unit Protokol, AJK Dewan Santapan DiRaja, Unit Perubatan dan jawatan yang terbaru diberi kepadaku tanpa pengetahuanku adalah AJK Sukan Bola Jaring. Huh....

3. Aku sangat stress kali ini kerana Pentauliahan di UKM yang lepas, aku mendapat no.4 dalam larian pentauliahan. Maknanya, tahun ini sama ada mahu mengekalkan top 5 runner up @ menang di tempat pertama yang merupakan idaman aku sejak sekian lama menceburkan diri dalam dunia larian ini.

4. Oleh kerana tuan rumah, Sultan Johor dan kerabat DiRaja serta seluruh warga UTM termasuk orang paling kanan iaitu Prof Dato' Dr Ir Zaini Ujang amat mengharapkan agar kejayaan mengiringi setiap acara yang dipertandingkan. Begitulah antara titah ucapan Tuanku dan Prof. Dan aku rasakan itulah tanggungjawab yang paling besar iaitu mengharumkan nama UTM. Ya Allah.....

Aku bukan seorang yang selfish. Tapi aku mahukan doa dari kalian supaya tanggungjawab yang diamanahkan kepada aku dan sahabat-sahabat seperjuanganku di sini dapat dilaksanakan dengan sebaik-baiknya kerana kami turut membawa nama UTM. Doakan juga agar impian aku untuk bergelar juara Larian Pentauliahan tercapai. Ameen...

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

good luck for u. harumkan nama UTM ekk. hehehhehe

BuRuuj berkata...

fafarafa,
thank kak;) insyaallah...akan kami usahakan. chaiyo'!!!

Yana Ismail berkata...

good luck akak!huhu lari laju2 tau..huhu

blackpurple @ jowopinter berkata...

So, sudah atau belum ni?

BuRuuj berkata...

princess,
tak laju sangat laa..huhu..

kang bp,
sudah..dapat no.13. huhu...