Jumaat, Januari 30, 2009

Hanya peminat

Pada 25 Mei tahun ini, usianya genaplah 38 tahun. Aku mengenalinya sejak usiaku 11 tahun lagi. Aku suka akan dia. Sampailah ke hari ini.

"Mak taknak dia jadi menantu mak."

"Kenape mak?" soalku.

"Mak kate mak taknak, mak taknak la." tegas mak lagi.

"Apela mak nie...Yang peminat dia je la mak. Jangan risau ea..."

Aku heran. Apelah yang ada kat fikiran mak aku sampaikan aku minat artis pun dia fikir yang artis tue akan jadi menantu dia. Ish...ish...mak...mak...;)

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siapakah artis itu??? norman KRU kah???

Tanpa Nama berkata...

tu la.. siapakah?

BuRuuj berkata...

fafa,
err...malulah..;P

azwan,
hhmmm...nmpk gaya cam kene bgtau gak. youlah...hahaha...

Tanpa Nama berkata...

wow! dh jadi artis.. wakaka

akimsensei berkata...

buruj, siapakah that only guy tuh? haha.. ngeeee..

BuRuuj berkata...

azwan,
hebat! tahniah! jgn berselindung di balik kepala botak itew...

akim,
ermm...sonang citer penyanyi itulah...yg kuar kt MHI tmpohari. kurus2..tinggi2...hahaha..

Tanpa Nama berkata...

kena selindung gak ah. malu wo. hehe