Isnin, Oktober 25, 2010

Kalaulah Doraemon itu benar-benar wujud..


Kalaulah Doraemon itu benar-benar wujud. Dah lama aku cari supaya dia dapat bantu aku mengundurkan masa ke masa yang aku inginkan ataupun paling tidak, melambatkan putaran masa.
Tapi, aku harus sedar, realiti dan fantasi memang sangat jauh berbeza. Cuma aku perlu kuatkan hati agar kuasa yang paling besar sentiasa wujud. Aku ada ALLAH! Ya! Itu wajib aku akui. Namun, semangat yang naik turun persis roda tidak dapat aku hindari.
Tinggal 2 bulan lagi untuk menghantar tesis, ada lagi 'requirement' dari supervisorku untuk aku menambah eksperimen. Ya Allah....bagai luruh jantung ini!
Duhai sahabat pembaca sekalian, tiada lain yang aku pinta melainkan doa dari kalian agar pengajian sarjana yang aku tempuhi ini berjaya sehingga ke akhirnya.
Terima kasih.

Tiada ulasan: