Jumaat, Oktober 17, 2008

Raya@FBB

Someone: Hello assalamu'alaikum. Selamat hari raya.

Aku: Wa'alaikumussalam. Selamat hari raya.

Someone: I nampak kat Blok C08 ada khemah. u kawen ke?

Aku: A'ah...I kawen.

Someone: Nape tak jemput I?

Aku: I buat kecik2 jerk. Nanti I buat majlis lain, I jemput u.

Someone: Eh, kalau u kawen, tak lengkap tau kalau takde I. Takde orang yang duduk sebelah u nanti.

Aku: Hahahaha.......

................................................................................




Sambutan hari raya daa....tgklah jejaka2 FBB berbaju melayu. Smartnyer!!!!

Dan ini makanan pilihan aku. Waduh......sedap banget!!!


7 ulasan:

Yana Ismail berkata...

uhuhu...smart2;p

sis,nak kawin jgn lupa jempt;)

teddi berkata...

hai salam kenal...
emm jemput sye sekali

BuRuuj berkata...

princess,
insyaallah...
dah ok stress?

utopia,
hye;) salam perkenalan.

Yana Ismail berkata...

belum ok lg stress nye...;p

tp ok kan ajer..dlm siapa tahu;(

Tok Rimau berkata...

lapar.

rasso berkata...

ngidam....

BuRuuj berkata...

princess,
be cool;)

tok,
yok mangan..

rasso,
xpe, kat labuan pun ade kan?