Selasa, Mac 16, 2010

Bila Mata Terpejam, Banyak Perkara Yang Aku Terkilan

Bersemangat di awalnya; menyaksikan perlawanan beregu campuran. Aku teruja melihat skill dan pengalaman apabila disatukan. Cuma, bukan rezeki mereka, kalah pada pemain muda. Itu di perlawanan pertama. Sejam setengah aku bertahan. Bangun, lantas menunaikan Solat fardhu Isya' dengan harapan wudhuk mencerahkan mata. Seusai solat, aku ke perbaringan yang telah sedia terbentang di hadapan tv. Sekali lagi, pemain China berentap dengan pemain Denmark.
.

.

.

...
Entah bila atau bagaimana, aku kemudian menyaksikan perlawanan antara beregu wanita. Hah? Terlepaskah???

Sehingga ke saat ini, aku masih terkilan. Terkilan dan terkilan. Huaa....punyalah bersemangat untuk tidak pulang awal ke rumah sewa bagi memberikan sokongan moral dari kejauhan buat pemain Malaysia. Tapi, apakan daya, kepenatan di Majlis 'Aqiqah pada siangnya menyebabkan aku terlepas saat-saat penting. Apa pun, tahniah buat ChongWei!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sama aaa....terpaksa melepaskan peluang tgk dia main. sbb pk mau kerja esok paginya. yg geram tu...kenapa laaaa kasik beregu perempuan seme main dulu???? geram tau

huhuhuhuhuhuhu

BuRuuj berkata...

lor...ni kes kerna terpaksa...

xpe kak, piala thomas nnt tak ngantuk nyer lah sbb main jam malaysia. huhu...

blackpurple @ jowopinter berkata...

Terima aksih kepadanjaga garisan juga.. :)

BuRuuj berkata...

kang bp,
iyeker? penjaga garisan bayes ek?