Rabu, Februari 10, 2010

Ku Biar Roda di Atas

Aku bekerja dengan nestle hanya untuk 3 bulan menggantikan puan yang cuti bersalin. Bila telah sampai tempoh, aku ditawarkan lanjutan jawatan sehingga 3-4bulan berikutnya. Tapi aku tolak atas alasan mahu menumpukan perhatian pada penulisan tesis, kalau mahupun hanya untuk part-time. Tempohari, mereka menelefon aku lagi menawarkan jawatan atas alasan tidak dapat mencari pengganti dan mereka sukakan aku. Tapi aku tetap ulang ayat yang sama, walaupun dalam hati terdetik ehsan.

Bukan aku mendabik dada. Tapi sengaja kubiarkan roda itu sentiasa berada di atas.
(di bawah ini sebahagian barangan yang aku terima selama 3 bulan berkhidmat. Mereka sangat pemurah walaupun aku staf kontrak tapi layanan sekata)

Jaket, diari dan notes/handphone holder. Satu lagi logbook diari bagi kat kawan.

Leh masak-masak...

Leh minum-minum, makan-makan (nescafe energo itu saya dapat satu tray contains 24pcs)

New collection

&

Farewell gifts from my department (Nestle Professional)

2 ulasan:

Tok Rimau berkata...

Ini macam punya barang, jimat duit dapur.

BuRuuj berkata...

ye tok, bener skali!