Rabu, September 12, 2012

Sakit

Sakit memang menyakitkan.  Namun, itulah fitrah.  Aku bukan Firaun yang tidak pernah jatuh sakit.  Lantaran itu, dia menganggap bahawa dialah tuhan.

Awalnya, aku jangkakan hanya sikit jer...

Ubat habis.

Aku ke klinik swasta kebiasaanku.  Ubat habis.

Masih belum pulih.

Berbetulan aku pulang ke kampung minggu lepas, aku mengambil keputusan untuk ke klinik kerajaan pada Isnin dan memohon cuti.  2 hari MC diberi.  Bekalan ubat yang banyak!  Aku berdoa agar pulih seperti sediakala walaupun ketika ini masih lagi menanggung derita.  Ya, Allah.....

Berehat di kampung, nikmat sekali walaupun dalam kepala, serabut dengan 2 laporan penting yang belum siap! adeh~

Bermain-main dengan anak saudara, ada mak dan kakak di kampung amat mendamaikan.

"mama...mama..."

Aku mula rindu akan panggilan itu... ;(

Tiada ulasan: