Isnin, November 09, 2009

Lanjutan Kerana Cinta...

Aku kini bertugas sebagai administrative support atau senang cakap kerani di Nestle JB. Oleh kerana grant pelajaranku tamat, aku terpaksa mencari inisiatif lain untuk menampung kehidupan dan pengajianku itu.

Aku mula bertugas 2 nov yang lalu. Walaupun sukar aku kena tempuhi juga demi En. Biru yang tersayang. Semuanya baru bagi aku. Susah tu, toksah cakaplah...almaklumlah....orang baru. Banyak yang tak reti. Dan komputer yang aku gunakan adalah windows2000. Alamak! Outdated la...caner nih!!!

En. Biru, akan aku tempuhi demimu;)

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau windows xp bleh tahan lagi. huhu. selamat maju jaya kak

blackpurple @ jowopinter berkata...

Comel En Biru itu...

BuRuuj berkata...

azwan,
lame tak jenguk blog kamu. maaf yer? apepun, thank you!

kang bp,
hehe...tp adakah 'secomel' kamu? hehe...

kapten berkata...

Salam..dila dah keje ker....wah tahniah..dah keje...aku rasa aku pun still lg sambung sem depan..xsempat nak menulis sem nie..huhuh. Sem depan terpaksalah cr keje....nak menampung hidup kat utm....