Sabtu, Mac 10, 2012

Tertipu




Teruja dengan harga yang ditawarkan, iaitu RM3 untuk saiz kereta seperti 'Cik Biru', aku menghantar 'Cik Biru' pergi ke pusat cucian tersebut. Bukanlah automatik sepenuhnya, kerana masih memerlukan pekerja untuk menyapu sabun. Macam-macam perasaan bercampur.huhu...

Usai pencucian, aku ditanya, mahu vakum di dalam kenderaan atau tidak, aku pantas mengatakan mahu kerana motif utama memandikan 'Cik Biru' adalah kerana keadaan di dalam kereta yang sangat berpasir. Almaklumlah, telah sebulan tidak memandikan dan menguruskannya.

Akhir sekali aku diminta untuk membayar RM7 (cuci dan vakum). huhu... apa punya iklan lah, mahu saja aku adukan pada KPDNKK. Walaupun sedikit murah berbanding yang menggunakan kepakaran manusia, ternyata cucian mesin tidaklah sebersih mana...

Tiada ulasan: